000000
X
DUNIA
Pegawai Khas Israel: Kerajaan Netanyahu Mesti Digulingkan
Oleh: Abiidah Binti Fadzlan Shahidi
4 Ogos 2023 | 7.45 pagi
Para pegawai dalam unit khas rejim Israel menggesa agar kerajaan "Israel" ekstremis yang dipimpin oleh Benjamin Netanyahu digulingkan.

Menurut akhbar Ibrani "Maariv", 1,300 bekas pegawai dan tentera dalam operasi dan jabatan serangan siber menyatakan kemarahan dan ketidakpuasan hati mereka terhadap serangan yang dilancarkan oleh kerajaan Benjamin Netanyahu terhadap "Mahkamah Agung", dengan tuduhan campur tangan dalam keputusan kerajaan.

Para pegawai dan tentera percaya bahawa kerajaan Netanyahu akan "memusnahkan Israel" dan membongkar tentera "Israel" dari dalam. Mereka menyifatkan ia sebagai kerajaan perkauman yang akan memusnahkan Negara Israel dan memusnahkan tentera dari dalam sekaligus menyifatkan kerajaan fasis sekarang sebagai "tidak sah". 

Mereka berkata bahawa kerajaan berkenaan tidak layak untuk dihormati oleh jalanan dan ia mesti digulingkan” Mereka menyimpulkan mesej mereka: “Kami tahu apa yang berlaku di lapangan dan di dalam bilik tertutup, tetapi ini tidak berkesan. , dan anda mesti meninggikan suara anda dan membuat garis merah untuk kerajaan ini.”
X
X

Pada 3hb. Januari 2006, pendaftaran Aman Palestin telah diluluskan secara rasmi di bawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) dengan nama AMAN PALESTIN BERHAD sebagai sebuah syarikat yang tidak berteraskan keuntungan (non-profit organisation) bagi membantu rakyat Palestin secara kolektif, terancang, berterusan dan berkesan. Sejak ditubuhkan, Aman Palestin telah berjaya menyalurkan bantuan dalam pelbagai bentuk projek kepada rakyat Palestin di Palestin, Lubnan dan Syria hasil kutipan dan sumbangan daripada orang ramai.
No. 1, Jalan 3/3B, Seksyen 3,
43650 Bandar Baru Bangi,
Selangor Darul Ehsan

Telefon
: +6 03 8926 7019
Faksimile
: +6 03 8925 9963
Email
: office@amanpalestin.net
GPS
: N 2.9414084 E 101.7796932
Pelawat No
: 14,646,132
Laksanakan Sumbangan Anda Melalui:
Sumbangan Anda Melalui:
Hakcipta Aman Palestin Berhad  |  Dikuasakan oleh: Vortex Design Sdn. Bhd.
Hakcipta Aman Palestin Berhad
Dikuasakan oleh: Vortex Design Sdn. Bhd.
Sila tunggu sebentar....